Thursday 3 July 2014

Perjalanan Diteruskan..

Assalamualaikum..

Pertama sekali, ALHAMDULILLAH aku dah berjaya habiskan enam semester di Universiti Malaysia Sabah dan kini aku berada di rumah ku syurgaku, Perlis Indera Kayangan.
Perasaan aku ada sedikit sedih, rindu tapi teramat gumbira berada di kampung sendiri. Hehe :)
Apa yang aku rindukan?
#rakan seperjuangan di sana yang boleh diibaratkan sebagai sedara dah
#semestinya keindahan pantai dan lautnya
#sesi pembelajaran, kuliah, esemen, tutorial dan sebagainya
INSHAALLAH.. Aku akan kesana lagi untuk konvo.. (leh jejalan lagi..)
Tapi sebelum tu, aku kena tempuh praktikal dulu (3 bulan).. Getaq cek!
Semoga segalanya dipermudahkan untuk aku dan kawan-kawan ku..

Dan raanya macam tak terlambat lagi kan nak ucap, SELAMAT BERPUASA.. Maafkan aku kalau aku ada tersalah kata, terkasar perbuatan, termenyakitkan hati. Diharapkan pihak di sana-sana dapat maafkan diri ini (cewah). Kosong-kosong..

No comments:

Post a Comment