Saturday 1 December 2012

Fever Fever Fever

Hari ne, hari ketiga aku demam. Jarang aku demam macam ne, antibodi aku makin lemah. Sepanjang aku demam, aku adalah jugak nangis sebab ingatkan mak aku. Yela, jauh sorang lagi terpelanting kat Sabah ni. Tapi aku bersyukur jugak ada member yang baik, teman aku g klinik n tke care jgk sal aku. Sekarang, ada seseorang lagi  muncul dalam hidup aku. Walaupun aku tak tau niat sebenaq dia, tp okla dia caring jugak. Sanggup hantaq bubuq n paksa aku jalan-jalan untuk keluaqkan peluh.
           Mungkin sebb 2, aku mcm ok sikit hari ni. Alangkah bagusnya kalau dia ikhlas berkawan dengan aku tanpa melibatkan perasaan yg lain. Hurm, rasa sayang nak kehilangan seseorang mcm dia. Tapi tak mungkin aku boleh jatuh hati kat dia memandangkan hati aku masih lagi kat Mr. A walaupun makin lama kami makin tak serasi. 17 ne, segala-galanya akan berakhir jugak sebb jawapan yang dia nak terpaksa aku bg.  Satu lagi sebb aku xleh trima dia cz dia budak lelaki kelantan. Aku xboleh sesuaikan diri. N dia jugak macam naga, buaya yang mesra alam dengan semua perempuan. So xmngkin aku jatuh hati kat laki mcm 2.
           Tapi, aku tetap suka berkawan dengan dia sebab aku kat sni kan xramai kawan. Sunyi owh. =') Hurm.. susah nak tau kan lelaki 2 jujur x dengan kita. Sebab aku ada pengalaman 3 tahun bercinta dengan seseorang. Tapi aku sedaq dia banyak bohong aku. Sampai sekarang, aku terkilan sangat dengan satu benda. Huhu. Jangan lah ingat aku ad feeling lagi kat dia cz ckuplah. Aku xpernah jadi yang terbaik untuk dia, n dengan alasan 2 dia bg kekecewaan yang besaq untuk ak hadapi. Tetiba ad perasaan benci plak.. huhu syuh syuh jangan pernah ada benci dalam hati. =')
        

4 comments:

  1. nama pn manusia.xda manusia yg tak penah wt silap dlm dunia zaman skrg.u know what the regretest thing that i've done leaving someone.she is the girl untill now i cant forget and i still miss her deep in my heart

    ReplyDelete
  2. So sweet... I'm sure that girl still remember U n glad to have U in her life even for a moment... Once U leave her as ur lover, but I'm really2 sure that she want U 2 keep her as ur bestfwenz.. Forever and ever... Yeayyyy HAPPY ENDING ^_^

    ReplyDelete
  3. right now i like she become my best friend.but in a long time i hope she will complete my life.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.... so funny... never and ever.. say noooooooo...

      Delete