Saturday 24 November 2012

entry yg bosan =') =,)

Sakit, letih, perit, susah. Tu la aku n.. kawan2 aku rasa skrg. Haha. Aku pun xtau asal thun dua ne kerja terlalu banyak. Buat tp xabis2. Bersambung-sambung. Mungkin sebab tu jgk lah kitorang selalu sakit secara berselang-seli. Hari ne mmber aku demam, esok aku lak, lusa member lain n so on.  Adat lah tu sebagai student. Esemen, mid term, test, fnal exam, kelas = xcukup tido. Kesian member aku, demam teruk hari ne.. Moga dia cepat sembuh =')

N meh ke tengah  nak dekat hujung2 sem ne. Purse pun semakin nipis. Poket kosong berlubang-lubang. Sangat susah bg kami-kami yg dok srwk n semenanjung ne. Mana tak nya, nak book tiket g. Perbelanjaan kat sni pun boleh tahan mahal. N skrg, perut aku pun start berbunyik ni(tp pasne ak trus tdo ar mengelakkan untuk trus makan megi). Mana tak nya makan tgh hari sekali ja hari ne, tu pun mmber yg bayaq(segan sgt2 ngn dia) btw tenkiu pinggu.=')

Pelik ngn diri sendiri skrg.  Makin suka diam tp  ckp bnyk dalam hati. Sampaikan td hampir terpergi kg E. Naik bas sorng2, bas berhenti kat CD tp xtrun. Entah apa yg ak pikiaq, nsib tersedaq jgk sblum bas lajak ke kg E. Ada org teguq, sal mka nampak letih. Hurm memang la letih, beban dalam hati n otak ne x kluaq2. Dok bertapuk di situ. Berat mata memandang, berat g bahu memikulnya.

N mcm biasa, UMS dr dlu smpai skrg, bas kdg2 berlambak, kdg2 xdak. Hari ne hari sabtu, tp ada mid term pkul 9 lebih, pkul 11 lbih lak kelas En. Zall ganti. MT kat dkp baru, kelas gnti kat SPKS. Ak n pinggu, jalan kaki pergi sana. Salah 1 faktor mendorong ke arah keletihan tu. Walaupun aku sgt ska jalan kaki. =')

N lg 1 benda yg aku kesalkan. Aku cm salah bg hati aku kat org. Makin banyak calar-balar. Tp, nyesal pun xguna, xboleh jgk putar waktu. Cuma cari cara untuk kurangkan atau lenyapkan rasa syg, rindu, n ada sikit rasa benci. Ak pun xtau apa caranya nak bg dia hargai aku. Semua sia-sia dah. Tak nampak lg jalan lain untuk kami baik-baik. Arghh setiap kali ingt, setiap kali 2 gak la rasa perit. Memg salah aku, salah aku, biaqkan benda ne terjadi antara kami. Salah aku xpertahankan diri aku dan hati aku. Salah aku la 2. =')

Hurm aku sendiri bosan baca post ni. Tp aku xpandai ckp na bgtau perasaan aku sebenaq-benaqnya. 

Tersangat-sangat down. Haish, hilang separuh keceriaan. =,)

kata-kata untuk diri sendiri:
"Pika-pika, kembalilah pada yg asal, yg xseyes, yg kuat, yg xtnsion lebih dr 3 hari, yg suka gelak xberrhenti-henti, yg tgk mvie dgn rasa senng hati."

kata-kata untuk family:
"Ikah sayang mak, pak n semua. Rindu sgt2. Nak balik sana cepat2. hihi. Jangan marah cz selalu mintak duit. Org kan anak last =,)"

kata-kata untuk kawan-kawan:
" sorry ada tersakitkan hati, termenyusahkan, terbuli-buli n tersebagainya. <3 u olls ! huhuh"

kata-kata untuk org yg aku suka:
"Aku mintak maaf. Aku suka kau. aku gak benci kau. Kau baik, tp kau gak jahat. Tenkiu pernah jaga aku =') "

No comments:

Post a Comment