Sunday 4 November 2012

Makan megi kari berapi

HAHAHA mulakan penulisan dengan gelak gedik yang xikhlas. Sambil goyang-goyang kan kaki, ambik mud ne. Tarik nafas, lepas...kaedah relaksasi diri. 1,2,3 ok aku start meluahkan perasaan erh.

Satu hari yang agak letih mengadap lappy, bijik mata ne da jadi apa tah, thanks to the EYE MO cz mngembalikan sedikit kesegaran mata ne. Huh, how come aku baru tersedaq rupanya banyak betol keja aku yg xsiap-siap.  Astaga...cuti 10 hari dah habis, esok dak start kelas. Adoi tensen-tensen sbb diri sendiri. Apa la yg aku buat ya mngadap ni lappy dr td?? cuba menyiapkan kerja sedaya upaya sambil...

  • tengok movie
  • facebooking- poking-poking liking-liking
  • baca blog-blog orang
  • gelak sowg-sowg
  • kerutkan dahi
  • ntah apa la lagi kan
Cam tu, bila la kerja aku nak siap kan kan kan. Dah la semalam aku tdoq kui 7 pg, dasyat kan bahana terlebih tdoq 15 jam kemarin dlu. Maksudnya kat sni aku tdoq 2 hari sekali la. Combined2.

1 benda pelik jd kat aku, n aku yakin, sure, pasti org lain pun prnah mngalami kejadian yg sma cma barang yg berbeza. Apakah itu???


# External aku (actually mmbr aku pnya ak pinjam xpulang-pulang) hilang
# Aku boleh tersedaq cz nak ambik cta baru kat ika komodo
# Aku pun apa lagi, cuaklah
# Pastu aku ngn ika komodo cari satu bilik (siap c ika tlg kemaskan bilik aku smbil membebel g) tp xjgk jmpa-jumpa.
# Setelah selesai mncari, aku pun mulai putus asa (berserah n mnyerah)
# Hadoi, mmg xjmpa larh tp ika cam xpueh hati cz dia ckp lau pun aku lupa aku letak mana, bnda 2 xkan hilang mesti ada ja lam bilik 2 kalau org xusik.
# So, aku yg maleh pikiaq ne, terpikiaq jgk, ada betolnya kata-kata ika
# Tp cm biasa aku still wt dont know
# Dah petang, ika na blik kg dia, aku hantaq sekerat jalan, pas bye-bye bye-bye ngn ika, aku pusing balik ke bilik
# Singgah termenung jap kat tangga, smbil mngutip bunga-bunga rumput
# Dah-dah jgn layan feeling, masa tuk balik bilik
# Sampai-sampai kat bilik, gatal plak telinga ni, cari-cari putik kapas dalam laci
# Aik !!! external ku. Udah kutemu.
# Garu-garu kepala, dah berpuluh kali aku check laci aku semalam, bukan takat aku, ika pun tlg check
# Sampai kuarkan laci dr meja xjgk aku nmpak
# Tp hari ni, sekali bukak ja laci terus nmpak, terang lagi bersuluh
# Pelik kan, pelik kan?

Aku malas nak pikiaq lagi benda tu, tp tu la. N kalau boleh aku xnak ada apa syakwasangka. Cma satu la, kalau apa yg Ika ckp kat aku 2 betol, aku nak tegaskan kat sni aku xsuka kna tipu. Kalau aku tanya plez jawab benda yg betol. Kalau aku rasa terkhianati atau rasa ditipu, susah aku nak hormat org 2 lagi. Mmg aku buat muka blur ja cm xdak apa-apa. Tp hish faham-faham jala.

Hurm tp ada 1 lagi yg aku pikiaq...seram

No comments:

Post a Comment