Thursday 1 November 2012

aku rasa aku rasa aku rasa.....

AKU RASA NAK MARAH ja 1 hari ni...Onion Emoticon Set hahaha xtaula pasai pa.. So ada la org tanya, "awat hg ne, period ka???" n "ya, mmg aku prd.. Apa hg kisah???" see see see. Marah g bunyiknya tu.. Patut la ramai org ckp aku garang termasuk kwn baek ak kat perlis nuh, c abg ipaq ak, n kwn2 lama aku.. Ya, mmg aku garang pun, ahaha (buat-buat suka dengan kenyataan tu). Tp ramai yg xtau disebalik kegarangan aku ne, terselit kemanjaan yg teramatOnion Icons... ece.. Org2 tertentu ja tau k. c mr. Annoying tau kan-kan SHHHHHH !!! ish pelik betol, sepatutnya aku bukan nak taip benda alah ni, (terlupa tujuan sebenaq).. Ha ni yg sebenaq-benaqnya n xda yg lagi benaq dari ni yg benaq.. Aku rasa aku tersangat  kuat makanOnion Emoticon. Badan aku ni bila start naek susah betoi la nak cntrol2.. Aku lg ska kecik cz nmpak muda dr besaq yg nmpak matured. Pg td aku bngun tdoq dekat k 12 dah (hadoi malu kat org erh anak dara ne bangun tengah hari). Yala sebab ak letih smlm2 nu xdpt tdoq. Ak bngun, text someone, duduk, n tba2 kerioukkk keriouukkk(perut bunyik pelik)MSN Onion Icon huargh lapaq owh. So, ak p toilet cuci2 mka masuk bilik n mnthkdarah or melantak pringles potato chip 2 perisa keju.. Sedap2 tp dlu aku jarang makan kopok2 cm2, skrg ne sllu plak makan bnda xmndatgkan mnfaat 2, habih rambut dok luruh bnyk sgt msg dalam 2(perisa tmbahan). Dah aku makan 2, ptg dalam k 4 2 ak p 1b, k 5 la jgk smpai, ak makan la plak nc mrrybrown dgn c mimi, ana, ika. Siap tambah creamy mushroom soup g, tang nak balik, mmber aku beli g burger mcd, ak xbeli cz wk2 2 ak ngah sedap mngunyah cekelat cdburry my faberet uh. Now, ak nyesal MSN Onion Icons cz ak lapaq walaupun ak baham separuh dr roti panjang(french loaf) yg ak beli kat giant td.. See, nampak tak kat c2, bertapa kuatnya aku makan sekarang.. Tp tahap sederhana g cz ada jgk hari yg ak baru lpas makan, ak nak makan g, mkn g.. Dasyat selera aku.. Mesti owg xnak buat ak jd bini cz kang habih segala makanan kat umah. 

     
ne ar contoh french loaf yg ak baham 2... MSN Onion Icon


No comments:

Post a Comment