Sunday 18 November 2012

ABC - Antecedent, Behavioral, Consequences !



uwaaaa... banyak nya kerja banyak nya kerja.. buat hingaq boleh, on9 24jam, mananya kerja na siap..
Siap erh, mengikut ketetapan.. INSYAALLAH..
Cz kalau buat dengan tekun sgt, nanti otak aku toink-toink, emosi pun tah kemana.
So, chill-chill la. Nak hidup kena cooool. Aiseh..
Sebenaqnya, tensen aku ngn sorg lect ne En.SPEK LALAT. Adoyai xbaik kutuk lect nnti xberkat ilmu.
Tp x ar dia ne xagak-agak suh buat esemen. 10 page tuk individu, 15 page tuk group. Cam ok kan tp tp tp format dia tahoma 11 n n n SINGLE spacing, mean 1.0
Terbaek betul la, apa yang aku nak merapu. Dah la teknik teori apa semua ke laut. hishhh
N dia ne, cerewet tahap gaban. Rujukan 2, ambik kat mana? buku yg mana? baris ke berapa? xleh nak kelentong lgsg. 
Tapi hingaq tang ni pun, tetap gak krja kna buat. So aku pun buat la.
Tapi smbil2 aku buat, aku bukak FB n stalker FB kwn2 aku. Ada yg makin gojes, cun, come, kacak n etc. Wahaha.
N nampak la plak pic budk perlis ne maen futsal. Tetiba fikiran aku melayang tingat kat smeone.
Boleh plak kan, tgk pic org laen terbayang mka org laen.
Tp kna fokus-fokus, aku tendang hg jauh2 dr otak aku ne.. shuh shuh cm halau ayam ja.. hee
Disebbkn my stupid-stupid word, hurm terpksa tggu n terus menunggu untuk hlgkan sumpahan.
haha bunyik sumpahan 2 cm mnakutkan ja kan.. hehe
Tp aku harap, muncul la kejap, pas2 nak smbung mrajuk ka marah ka lantaq p kat hg.
Malas ak peduli.
Belajaq 1 benda, syg diri sendiri dulu, baru la hrp org laen boleh sygkan kita.
Namun, tau jugak, xkan ad org yg betul2 ikhlas sygkan kita selaen dr family. =')
adoyai, tetiba plak jd crita sedih. Cut smpai sini.

No comments:

Post a Comment