Sunday 30 September 2012

Kisah Hati...

Bila hbungan ni mnjadi too complicated, bila ko lgsg ta dpt nak buat keputusan, bila segalanya terganggu, ak decided kita jd kwn baek mcm dlu.. Tapi, bila ak da decided cm2, lynan ko ke aku tak pun mcm kwn. Ko buat ak tacing gla kdg2.. Sikap ko yg cool, ta ambik kisah, tp caring bt ak makin tertarik. Ak tak boleh suruh hati aku stop dr syg ko, cinta ko terus.. Ad ke jalan lain untuk kita, smpai aku terus terfikir snggup ka ak stay terus di sini semata-mata untuk ko. Mcm terlalu awl untuk ak betul2 jatuh hati untuk ko. Mulanya semua ni mcm permainan. Tp akhirnya bnda ni melibatkan hati n perasaan.. Bila kita jd serious, semuanya berpusing buat ak pening. Ak menunggu masa yg sesuai untuk luahkan perasaan sebenaq ak untuk ko. Tp sedaq ttg hakikat someday kita akan terpisah jgk bt ak nak nangis.. Siapkan diri untuk kehilangan ko sama ada ko yg tggl ak, atau ak yg tggl ko. =')

Mcm mana aku boleh jatuh cinta lg sedangkan hati aku xsembuh2 jgk lg.. Tp perlahan-lahan ak lepaskan dia.. Ak nak hidup happy dengan ko.. Walaupun masa kita dekat tak banyak..Bila kita da jauh, aku tak yakin kita boleh bertahan. So, berkawan mmg lagi baik kan.. Ad hikmah ak kenal ko.. Ko pimpin ak ke arah perubahan.. Tapi ada + ada - .. Adatla tu kan

No comments:

Post a Comment