Wednesday 4 February 2015

Love love love...

Assalamualaikum...

Let's talk about.. sweet love story, sad love story & bla bla.. Pendapat aku, aku percaya setiap orang pernah merasa cinta. Jgn nak kelentong la orang kekwat poyo cam na pun xpernah nangis sebab cinta.. aha.. Jodoh pertemuan, ajal maut, rezeki semua dah ditentukan.. Sejak kita xkeluar dari perut lg.. Kalau kita pegang dan percaya dengan ketentuan, xmungkin manusia akan bertindak di luar kawalan demi cinta kan.. Umur aku nak masuk 24 k, dan sekarang aku sedaq 1 benda.. Cinta ni mcm burung, terbang bebas menikmati hidup tapi bila masanya tetap pulang ke sarang.. just wait for it.. Dan aku pernah dengar, jodoh xperlu dicari, tp perlu mempersiapkan diri terlebih dahulu.. Baik diri kita, InshaAllah baik lah jodohnya..

Wink2 ;p ;p

No comments:

Post a Comment