Saturday 27 April 2013

KIKIKI.......

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah masih lagi bernafas.. hehe
Pagi yang indah untuk Pika basuh baju.. weweweeee..

Tapi, sekali lagi aku termimpi kau ngan dia.. tsk tsk T.T
Mungkin, benda ni masih baru lagi tapi aku dah bertekad cemerlang !
Live must go on with or without u !!
Biarlah sini bukan tempat aku, tak pa aku jaga diri aku sendiri kat sini tanpa superhero bagai..
Biarlah aku tak suka tempat ni pun, aku tetap kena habiskan study aku kat sini..
Biarlah kenangan jadi kenangan, masa sekarang hargai betul-betul..
Aku ada tanya kau apa salah aku kat kau..
Kau jawab tak da kan.. (mustahil lah tak da, aku kan manusia biasa jugak, mesti ada terkasar bahasa n terkhilaf perbuatan)
Aku lupa nak mintak something, maafkan aku dan halalkan semua sepanjang kita kenal.
Nak msg kau g, oo mak ai malu lah pulak hari tu beriya-iya jangan kacau aku jangan kacau aku.. haha
Aku ada cakap kan hari ni hari terakhir apa-apa hubungan antara kita..
Tapi lepas ni kalau kita terserempak atau tak sengaja terjumpa, aku akan belajar senyum..
Dosa kan manusia memutuskan silaturahim n bermasam muka..
Memang sekarang walau aku cakap aku tak marah tapi bila dengar ja nama kau aku rasa nak bagi tendangan dan tumbukan padu yang bagi kecederaan fizikal yang serius kat kau.. hahaha
Tapi benda tu tak lama..
Andai kata satu hari nanti kita terjumpa dalam keadaan berbeza.. Aku akan ok.. ^_^
Aku minta kau tinggalkan aku, tak muncul depan aku lagi tapi sebenarnya aku tak benci kau..
Kau pernah jaga aku jugak kan, macam kau cakap jaga aku kat sini macam mak ayah aku jaga aku..
aiii.. Nasib baru nak dekat setahun kau tipu, lau da bertahun-tahun lagi perit........

Smile Again ^_^



1 comment: