Thursday 4 April 2013

Glory My Superhero!




(Pic ni di copy n paste dari Kek Comel Aja Perlis di FB ea, boleh tempah banyak kek comel--comel)

I miss u... Long time no see erh. (Mr. SuperHero)
Aku suka makan kek, ko pun suka makan kek, mybe..
Aku suka vanilla shake-shake, Ko pun suka jugak..
Aku suka cheese, Ko pun suka cheese..
Tengok kek-kek yang comel ni, MU plak tu adoi.. Betul-betul miss ko..
Tapi... Cakap sayang kan, hee tak leh sama-sama jugak nanti =')
Terpikir untuk tinggalkan ko pun da ckup buat aku nangis..
AKU TAK NAKKKKK !!
Tapi... banyak pulak tapinya..
Apa pun jadi I'm still <3 U..
Apa pun aku buat, aku sayang ko jugak..
Tengok kek comel-comel ni, automatik bukan manual ea terus ingatkan aku kat ko.
Suatu ketika zaman muda-muda dlu ko ku panggil abg jugak.

-hang digantikan dengan ko coz kata ganti nama diri Pika ngan dia ak, ko. Bukan lupa diri UTAQA ea.


2 comments:

  1. nampak mcm sedap. perisa ape ek?

    ReplyDelete
  2. xtau.. boleh direct pergi ke fb dia.. Pika pun xrasa g ingat balik cuti baru nak order2.. InshaaAllah..

    ReplyDelete