Tuesday 23 April 2013

24/4.. =')

Cakap fon ngan mak... rasa sebak sangat.. cerita dengan mak, ambil kekuatan dari dia.. moga doa mak menghilangkan sikit rasa yang ditanggung.. Nak sangat cakap ikah nak balik..
Allah s.w.t tak kan menguji hamba-Nya di luar batas kemampuan seorang manusia.. Setiap yang jadi ada hikmahnya.. Mungkin ni takdir aku.. Berada kat tempat ni.. Di mana tempat yang bukan tempat aku..
Sakit perut berselang-seli dengan sakit hati.. Tidur tak lena, dengan mimpi-mimpi mainan tidur yang sesakkan lagi dada. Last aku tengok jam 6.40am.. Lepas tu aku tertidur sampai 9 lebih..
2011-2013.. semua benda muncul lam otak aku cam slide...Flash back..

Yup, sini bukan tempat aku, bukan dunia aku,  bukan diri aku..

1 comment:

  1. Yup. Agree. Allah Taala akan uji hamba2Nya dgn ujian yg mampu mereka lalui. Maka Pika yakin la dgn janjiNya k.

    Pika actually untung... Rasullulah S.A.W. mencintai 2perkara didunia ini yakni 1)wanita 2)solat. Mulianya wanita, maka jagalah hati kamu utk Allah yg Maha Mencintai dan byakanlah solat utk diberikan kekuatan hati. In shaa Allah, hati akan sembuh kembali.

    Chayo'X2!!! (^_^)

    ReplyDelete