Wednesday 14 November 2012

Salam Maal Hijrah


Salam Maal Hijrah
Semoga tahun ini lebih baik dari yang sebelum-sebelum nya.

Seperti biasa, azam tahun baru haruslah ada. Apakah?

# Nak jd lebih friendly dengan org =) INSYAALLAH
# Nak jd lebih berani (berani ngn manusia, haiwan ataupun tetttttt)
# Nak jd lebih lembut awwww pewwit pewwittt (apodah)
# Nak jd lebih rajin =) otw dah
# Nak stdy lebih sikit erh x lebih baaaanyak (mungkin kah??)
# Nak jd anak yg baik, adik yg baik, acu yg baik, kwn yg baik
# Nak jd nak jd, tukaq ayat, cuba untuk memaafkan org lain dan brharap org lain pun akan lebih mudah memaafkan diri aku =)
# n hyperthyroid2 please b nice to me. tolong hilang, hormon balik lah kepada asal, normal lah normal lah..  bosan ambik ubat, ambik drh, ngdap klinik, tggu glrn, susahkan org sekeliling, susahkan hati family =') (tp kan bila Allah s.w.t uji kita dengan penyakit, dosa-dosa kecil kita akan terhapus bila kita redha jd bersyukurlah wahai puteri Ariffin kerana terpilih) 
# Buat loghat boleh bukannya teruk sgt pun skitnya tp azam aku nak dia sembuh tahun ne, aku akan cba sdya upaya xskip ubat g
# Aku gak nak jd lebih sensitif kat persekitaran/ lebih fokus.
# Nak ubah inferioriti kearah superioriti
# Nak jd manusia yang riang !!!! Study dengan gumbira.

Hai bnyknya bnyknya.. Adatlah manusia mestilah nak cari kesempurnaan dalam diri walaupun tau xda manusia yang dijadikan sempurna.

Nobody is perfect, im nobody so im perfect. right??

Sebelum nak org lain menerima aku, aku mesti kenal diri aku dlu, n cuba menerima kekurangn dan kelebihan yg ada dlm diri aku. kalau aku sndiri xtrima aku jd aku, so xpyhlah la aku harap org lain akan terima aku. Apa yg aku ckp pun aku tadak paham. lalala.




No comments:

Post a Comment