Sunday 23 September 2012

kehidupan di Sabah

Dah beberapa hari tak menaip blog ni. Bz dengan hidup, kwn-kwn dan Papa Meow. Hari ni, hari ahad cuti dan aku xdak plan nak p mana so aku teringat la nak menaip. Dua tiga hari ni, tekak aku sakit sangat. Kalau aku muntah pun, keluar kahak yg ada darah beku dalamnya So, aku pun buat keputusan nak p check kat PRW (dktr ckp xdak apa-apa tp ada jangkitan kuman, so dptla antibiotik, ubat kumuq, paraceltamol, ubt batuk) sambil-sambil teman member aku sama yg gatal-gatal kulit. Aku bersyukur ada dia c Papa Meow, Mimi, Anna, Caon, Akma n kawan-kawan lain kat sini yang selalu epykan hidup aku. Aku selalu sakit-sakit, letih-letih tapi benda2 cam tu tak melemahkan aku selagi diorang ada. Hurm lagi sorang yg baru muncul lam hidup aku adalah kakak(roomate). Lawak gila bila aku nak keluaq p CP dengan Papa Meow, aku pakai T-shirt biasa cz bnyk baju-baju aku tak basuh g. Bila kakak balik, dia tanya aku nak p mana, aku pun cerita la nak p mana. Dia gelak n suruh aku tukaq baju. Hihi, aku pun tukaq la bju yg dia bagi. Besaq sgt tp cun gak. Waktu kat CP, aku jalan jauh-jauh ngn  c dia, aku takut dia malu jalan ngn aku, al-maklumla aku tak lawa sgt. Tapi yg bestnya, dia cm ok ja jalan ngn aku. Dia tak bagi pun aku pikiaq negatif n rendah-rendah diri lagi. Itulah antara sebab aku syg dia sgt sekarang........

No comments:

Post a Comment